TÁJÉKOZTATÁS
IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL
Ároktő Község Önkormányzata Képviselő-testülete a 362/2021. (VI. 30.) határozatával a Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal Ároktői kirendeltségén
2021. december 20. – 2021. december 31. napjáig
igazgatási szünetet rendelt el.
A Hivatalban személyes ügyintézésre csak a halasztást nem tűrő, azonnali intézkedést igénylő ügyekben (pl.: haláleset anyakönyvezése) van lehetőség.
Lehetőség van ügyeik intézésére postai levél megküldésével vagy e-mail üzenetben az alábbi elérhetőségeken:
Postacím: 3467 Ároktő, Széchenyi u. 53/A.
E-mail cím: postmaster@aroktopm.t-online.hu
Telefon: 49/354-102
Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyeleti rendben is biztosítjuk a zavartalan ügymenetet és feladatellátást.
Megértésüket köszönjük.
Ároktő, 2021. december 10.
Kovács Zsuzsanna s. k.
jegyző