Tájékoztatás igazgatási szünetről



TÁJÉKOZTATÁS

IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

 

Ároktő Község Önkormányzata Képviselő-testülete a 362/2021. (VI. 30.) határozatával a Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal Ároktői kirendeltségén

 

2021. december 20. – 2021. december 31. napjáig

igazgatási szünetet rendelt el.

A Hivatalban személyes ügyintézésre csak a halasztást nem tűrő, azonnali intézkedést igénylő ügyekben (pl.: haláleset anyakönyvezése) van lehetőség.  

 

Lehetőség van ügyeik intézésére postai levél megküldésével vagy e-mail üzenetben az alábbi elérhetőségeken:

Postacím: 3467 Ároktő, Széchenyi u. 53/A.

E-mail cím: postmaster@aroktopm.t-online.hu

Telefon: 49/354-102

 

Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyeleti rendben is biztosítjuk a zavartalan ügymenetet és feladatellátást.

Megértésüket köszönjük.

 

Ároktő, 2021. december 10.

 

 

Kovács Zsuzsanna s. k.

     jegyző